sepanjang umur saya xD

Daisypath Happy Birthday tickers
welcome to my MR. BLOGGIE muax awww~!

Sunday 11 March 2012

mau jumpa si ex baa!!!

saya mau jumpa kau baa ex tercinta~~~selalu macam ni tau . . asal mau jumpa mesti nda jadi . . sial betul eh . . sudah penat-penat dia ambil cuti sekali nda jadi jumpa . . sory laa dear,, kita nda dapat jumpa . . sory sgt . . mau sangat jumpa kau sbb saya pun rindu kau baa .. ish! kenapa selalu begini ni? sadness :face59: nanti kita jumpa juga tu yaa?? yang sabar urh,, saya tunggu kau juga baa darl~ muah muah . . nda apa laa . . nanti bday kau 27 mac ni saya kasi kau present laa yaa . . macam biasa laa,, maybe nda dapat jumpa . . aku kasih tu present sama kawan kau jaa la yaa?? nanti kau tau juga itu . . hehehe :face19:

:h::h::h::h::h::h:STILL LOVE YOU SAYANG :h::h::h::h::h::h:

perangai si ex tercinta
:47:suka mengusik
:47:bila aku nda suru dia nyanyi,, dia nyanyi, tapi bila aku nda suruh dia nyanyi,, dia nyanyi
:47:heartbreaker
:47:manja<<:47: tdak laa sangat setia
:47:lucu
:47:kalau dia marah, saya takut sangat
:47:comel, pendek, boroy, cute, hensem
:47:paling penting,,,, MENJENGKELKAN macam si mex

miss you sayang,, saya tetap tunggu kau . . hahahaha,,

:74::75::74::75::74::75:waiting you outside the lines :74::75::74::75::74::75:









thaxx for reading. .muahx aww~!

No comments: