sepanjang umur saya xD

Daisypath Happy Birthday tickers
welcome to my MR. BLOGGIE muax awww~!

Monday 27 February 2012

fight with kids!!!! funn

fight with kids ____kemarin,, aku support kawan aku si bibi p begaduh ma BITCH di sekolah . . adui ni slut boleh-boleh menangis pi meraih simpati kemarin . .betul-betul pelakon terhebat laa kau slut:r::r::r::r: punya main panas :98:saya tengok muka dia . .macam sial-sial seja waa . . tapi last-last adaka durang pi besalam pula . . adeiiiiiiiiiiiiii! belum sampai lagi tangan saya ni belum lagi saya puas hati . .nasib bukan hal saya . . kalau hal saya saya hentak jua kemarin . .kima punya flozzy . .

yang aku nda tahan boleh-boleh kaka dia cakap yang dua-dua salah :face14:. . hoiiiiiiiiiiiiiiiii perempuan saya belum puas hati lagi urh . .nasib hari ni saya absent owh . .law saya attend juga pecah juga muka mu :131: . . betul-betul bengang aku ma dia tuh tau . . durang si efay, myra tazrina, bibi uke laa begaduh betul-betul . . tapi bila adalah makhluk Allah nih kan nama dia anis, sudalah banyak cakap . . nda pandai senyap . .baru main-main lagi . . aku simpan penumbuk aku ni atas hidung dia baru laa dia senyap . .aduiii . .susah juga kalau budak-budak lagi ikut-ikutan ni . .sudah laa nda pandai begaduh . . bikin malu seja waaaaaaaaaa





thaxx for reading. .muahx aww~!

No comments: