sepanjang umur saya xD

Daisypath Happy Birthday tickers
welcome to my MR. BLOGGIE muax awww~!

Thursday 15 March 2012

nanges :((

saya nangis smlm.. :face59: si azhar ada sms aku .. aku igt dia maw tnya kabar or maw ckp rindu sma aku . . tp dia cuma antar "..." aku bls dgn "???".. dia nda bls lg . . aku mara laa dia . . aku ckp "jgn laa sms aku untuk sakitkan hati aku ja" aku sakit hati btul baa sma dia . . dia suda janji yang lepas dia break sma si zulaiqha, dia maw kapel ma aku . . aku tunggu dia macam bodoh . . sampai aku nda tahan sangat aku cek fb dia . . dia suda ada gf nama SUE . . aku nangis seja bila igt psl dia . . dia lyn aku baik . . sweet . . knp baa kau buat aku bgni? aku memang bodoh laa kenal dengan kau .. knp baa kau minta number aku dlu sedgkan kau suda ada gf? huh!!! aku suda tekad akan dendam and nda akan pena mafkan kau, kuarga kau, si SUE and sluruh kturunan kau sampai aku mati . . kau igt tu ah MUHAMMAD AZHAR AZIZI !!i swear that i wont forgive you . . sweet bila kau ckp "jgn nangis" smlm . . np kau nda suru aku nangis maka maka kau yang maw aku bgni . . kau yang maw aku nangis kan??? kau yang maw sakit hati kan??? best kan trick aku?? best kan game ni?? fcuk!!! never forgive you mr. Shit!! damn it!!!



by hand : eqka

thaxx for reading. .muahx aww~!

No comments: