sepanjang umur saya xD

Daisypath Happy Birthday tickers
welcome to my MR. BLOGGIE muax awww~!

Saturday 16 February 2013

Go away !

Ya Allah . Tolong laa hambaMu ini dalam menempuh cabaran hidup ini .

Serius, writer cakap , writer sangat-sangat terkejut bila si dia ni mucul balik dalam hidup writer . Siapa dia ? Ex boyfriend writer laa . Dia kena panggil Bembem . Sedangkan dah bertahun-tahun dah dia meghilang since writer form 2 . Then, sekarang writer dah form 5 dia muncul balik . Tolong laa Ya Allah . Aku tidak mahu ulang lagi . 
Writer pun tidak tahu perasaan writer bila first time tengok dia kat Beaufort . Suka ? Benci ? Tak tahu lah . Tapi serious, writer rasa macam writer suka balik dah kat dia . Macam mana ni ? huh~ 
Bembem, kau masih dalam ingatan aku laa . 
Please, go away . 
Aku takut saya suka sama kau balik .
Bukti yang writer masih ingat pasal dia <<
Fullame : Zairol bin Zainal Abidin
Nickname : Bembem
Date of Birth : 11 November 1988
Age : 24
Siblings : 8
Tinggal kenangan <3 Lots of Love


The one who is still loving you,
Also the one who wanted you to go away from her,
Yours sincerely,
Rozidah Aqilah Bistamee @ Eqka

thaxx for reading. .muahx aww~!

No comments: