sepanjang umur saya xD

Daisypath Happy Birthday tickers
welcome to my MR. BLOGGIE muax awww~!

Thursday 13 December 2012

birthday girl :D

Assalamualaikum,


Kemarin, pada tarikh 12.12.2012, birthday eqka yang ke 16 tahun . Sweet 6teen kan ? hahaha . Buat masa ni, eqka belum celebrate birthday eqka, sebab semua orang tiada kat kampung . Di rumah ni cuma tinggal 4 orang ja . Lagipun, every year eqka celebrate birthday eqka . So, mungkin tahun ni tak ada lah .

Ramai yang wish eqka . Facebook, message and through a call pun ada . Urm, kira-kira 50++ orang lah yang wish eqka . Thank you all . Hari birthday eqka ni jatuh pada hari Rabu . Kami tiada pegi mana-mana .   Just jalan-jalan kat Pekan Beaufort sebab ada urusan . 

Tapi dalam happy-happy sambut birthday, kakak eqka pula bersedih atas sebab-sebab peribadi yang tidak boleh dikongsi . Tapi, eqka akan tetap sokong kakak eqka . Tak nak sedih-sedih lagi ok ??

Mari tengok gambar-gambar eqka ok ?

Happy birthday girl :D
Rizki and eqka spent time together . 

Senyum rahsia saya :)

muah muah Rizki . xoxo

double eqka :P

Rozidah Aqilah binti Bistamee
enambelastahun (;
Untuk birthday kali ni, eqka nak wish kejayan eqka untuk SPM 2013 ni . Eqka dah pernah banggakan family eqka masa PMR 2011 dulu . Biar lah eqka banggakan keluarga eqka untuk kali kedua . Eqka nak buat dorang rasa happy and rasa berbaloi atas semua yang sudah diorang korbankan untuk eqka . Itu ja matlamat hidup eqka . Untuk buat dorang rasa berbangga .

thaxx for reading. .muahx aww~!

No comments: