sepanjang umur saya xD

Daisypath Happy Birthday tickers
welcome to my MR. BLOGGIE muax awww~!

Thursday 1 November 2012

November 2, 2012 , Friday

Assalamualaikum,

lama sudah tidak buat post . since bulan jun lalu . saya malas online sikit . hari ni hari jumaat . 2 November 2012 . hari last sekolah . isnin depan suda spm . doakan semua candidates spm tahun ni lulus dgn cemerlang .

hari ni ada cerita gembira and ada cerita sedih juga . yang gembira, hari ni saya dengan kawan-kawan saya begambar sakan di sekolah . best nya . spend time with them . happy sangat . yang sedih nya, ustaz nasaruddi, cikgu terbaik yang pernah aku jumpa mau pindah pi kampung di balik di terengganu . sedih . berkaca mata aku bila cerita-cerita sama dia tadi . kami semua sayang dia . and aku rasa pun dia sayang kami . nanti law dia sudah tiada mesti kami rindu dengan dia kan . dia pun mesti rindu dengan kami . aku dapat rasakan yang kami lebih istimewa di mata dia berbanding dengan student lain .

pasal si kici, saya masih sama dia . sudah dua tahun lebih . nda mau erita panjang pasal dia . yang penting kami happy . itu seja . sekarang aku lebih fokus kepada yang sudah sedia ada . aku nda mau berharap sesuatu yang sangat susah untuk digapai . di infinity .aku sayang family yang sudah sedia ada . aku sayang kawan aku yang sudah sedia ada . aku sayang sekolah aku yang sudah sedia ada . aku sayang kerajaan aku yang sudah sedia ada . ini maksudnya, aku masih tahu bersyukur . aku harap tuhan tidak ambil balik apa yang sudah sedia milik aku sekarang ni .

hari khamis kemarin, kami ada mini makes . untuk setiap kelas . aku dapat nombor dua . akhirnya aku dapat cantas IQ si mira . bukan apa . persaingan yang sihat baa . sekarang aku mau kekalkan and mau tingkatkan lagi .

last says, aku sayang semua yang sudah sedia ada . lain kali, aku buat post lagi if aku ada cerita . baiii my blogg  .
thaxx for reading. .muahx aww~!

No comments: