sepanjang umur saya xD

Daisypath Happy Birthday tickers
welcome to my MR. BLOGGIE muax awww~!

Sunday 1 April 2012

penat dari pekhemahan

kemarin aku baru balik dari perkhemahan kor kadet polis di sekolah . . smkkk jadi tuan rumah . . tapi yang bikin sadis adaka tuan rumah xda menang apa-apa competiton . . ini first tima aku ikut benda-benda macam ni . . so jangan ketawakan aku law aku cakap perkhemahan ni hari yang aku nda dapat lupakan . . banyak laa sweet memory sini especially sama kawan-kawan st john ambulans ni . . semua pun spoting and gila-gila . . hahaha . . sot-sot baa kami ni . . tapi ada satu candidates kem ni dari sm st. paul muka dia macam si azhar . . aku betul-betul ingat dia tu si azhar . . tapi rupanya bukan . . tiba-tiba pula teminat sama orang tu . . ahahha . . palui punya keraja . . tapi betul-betul aku minat dia . . ada satu kali tu dia ikut aktiviti pandu arah . . dia lalu belakang bangunan . . ngam-ngam tempat kami tidur baa. . jadi aku ni pi subuk-subuk sana di tingkap . . sekali ada dia limpas . . dia macam mau tanya aku something baa tntg aktiviti pandu arah tu . . tapi macam nda tekeluar baa suara dia . . terus aku cakap haiii . . dia pun cakap haii . . hahahah . . yaa allah . . macam gila baa aku lumpat-lumpat bila dia balas saya punya hai . . itu baru cakap haii. . belum lagi dia pi minta number hp . . aishh . . budu-budu . . saya cari kau tu boy . . ensem nyaa dia . . si muneyr panas seja tingu aku kesiukan macam orang gila . . budu eh . . saya suka kau baa boy . . nanti saya cari kau tu . . hahahha





by hand:
eqka

thaxx for reading. .muahx aww~!

No comments: