sepanjang umur saya xD

Daisypath Happy Birthday tickers
welcome to my MR. BLOGGIE muax awww~!

Friday 20 April 2012

friday :)

17/04/2012

duihhhh . penatnya buatkan blog kelas aku masa tu . :118: sebab blogger ada interface baru kan . duihh . . susahnya, maw study lagi balik itu upgrade punya interface . nasib boleh tukar pi old blogger interface balik . :face15: mula-mula bengong-bengong juga aku :124: + :face27: . tapi last-last dapat juga . huh :face75: . sesiapa yang baca entry aku ni follow-follow laa blog kelas aku tuh ah . especially kepada sesiapa yang mau pindah ke sekolah kami yang mau masuk kelas 4 volta tu . {scence stream} view-view laa sikit pasal kami . hehehe . .

link nya : http://www.voltathelegend.blogspot.com

ada ganjaran baa masuk kelas kami . :face51: sebab setiap class member kami tau e-mail and password blog kami tu . jadi kami semua boleh kongsi masalah or kongsi cerita . best kan? so datanglaa ke kelas kami .:131: sekarang aku tengah cari-cari macam mana mau simpan macam folder di blog tu ah? anybody please tell me! i need it:face53: . sesiapa yang tahu tu tolong aku yaa?

in a nutshell, aku sayang kelas aku . . ngeeeeeeee :face64:






by hand:
eqka

thaxx for reading. .muahx aww~!

No comments: