sepanjang umur saya xD

Daisypath Happy Birthday tickers
welcome to my MR. BLOGGIE muax awww~!

Wednesday 28 December 2011

aku sudah ada orang lain^^ maafkan aku

banyak ak mahu cerita hari ni . . sebab lama sudah aku tidak buat entry kan ?:10: urm . .

KICI . . . aku ada tulis entry :47: and aku ada bagitahu yang dia bawa aku couple balik . . aku terima dia sebab aku rasa dia jujur kali ni . . aku pun ada bagitahu yang dia paksa aku break dengan budak kk . . huh bodoh nya aku ikut apa yang dia cakap . . tapi sekarang aku sudah break dengan dia . . aku mengaku yang aku masih sayang dengan dia . . tapi aku mahu try hidup tanpa dia walaupun sebenarnya aku rindu sangat dengan dia . . tidak apa laa . . aku pun suda ada lelaki lain . . hehe . . n sekarang aku happy sangat dengan dia . .^^ :11:


MUHAMMAD AZHAR AZIZI . . . dia laa lelaki yang aku maksudkan di atas . . hahahahah . . sebenarnya kami belum couple pun . . dia sudah ada girlfriend . . tapi dia suka aku and di
a sayang dengan aku . . kami sudah ada "chubby caller" . . hahahahh . . padahal belum couple pun . . bodoh eh . . aku sayang sangat dengan dia . .aku layan dia macam boyfriend aku betulbetul . . aku pernah tanya yang sama ada dia sayang atau tak dengan girlfriend dia tu . . tapi dia cakap . . dia sayang aku tapi belum sampai tahap dia sayang kat girlfriend dia tu . . huh^^ frust aku eh . .tapi tidak apa laa . . aku sudah janji dengan dia yang aku akan tunggu dia . . rozidah aqilah sayang sama si muhammad azhar azizi^^:n:

di atas tu laa gambar dia . . maybe tidak laa sehensem boyfriend kamu kan . . hahaha . . tapi aku guarantee kamu yang dia sangat baik . .




thaxx for reading. .muahx aww~!

No comments: